2021
Conference presentation: Expectations vs. Perceptions: The Role of Consumers' Senses in Composing of USP for PDO Wines
ZELENÝ, JiříZákladní údaje
Originální název
Conference presentation: Expectations vs. Perceptions: The Role of Consumers' Senses in Composing of USP for PDO Wines
Autoři
Vydání
ICMarktech'21 – International Conference on Marketing and Technologies, 2021
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50701 Cultural and economic geography
Stát vydavatele
Španělsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
Czech Republic, qualitative research, sensory evaluation, terroir, VOC wines, willingness to pay
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti
DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změněno: 8. 12. 2021 00:36, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Anotace
V originále
The Unique Selling Proposition (USP) as a major distinctive feature has been studied in various marketing researches. Our study uses sensory evaluation, a method introduced in many studies employing neuromarketing, to uncommonly examine the USP.