B 2021

Komunikce v managementu hotelnictví

CHADT, Karel

Základní údaje

Originální název

Komunikce v managementu hotelnictví

Název česky

Komunikce v managementu hotelnictví

Autoři

CHADT, Karel

Vydání

1. vyd. Praha, 171 s. Management řízení, 2021

Nakladatel

Wolters Kluwer

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-7598-666-5

Klíčová slova česky

management. hotelnictví, manažerská komuniakce, monografie

Klíčová slova anglicky

management, hospitality, communication, monography

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 19. 1. 2022 09:46, doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Anotace

V originále

Kniha popisuje komunikaci v hotelnictví mezi nadřízenými kolegy a hosty. Kniha postihuje základní části nejdůležitějších prvků komunikace managementu.

Anglicky

The book describes communication in the hotel industry between superior colleagues and guests. The book covers the basics of the most important elements of management communication.