2021
Komunikce v managementu hotelnictví
CHADT, KarelZákladní údaje
Originální název
Komunikce v managementu hotelnictví
Název česky
Komunikce v managementu hotelnictví
Autoři
CHADT, Karel
Vydání
1. vyd. Praha, 171 s. Management řízení, 2021
Nakladatel
Wolters Kluwer
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-7598-666-5
Klíčová slova česky
management. hotelnictví, manažerská komuniakce, monografie
Klíčová slova anglicky
management, hospitality, communication, monography
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 19. 1. 2022 09:46, doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
V originále
Kniha popisuje komunikaci v hotelnictví mezi nadřízenými kolegy a hosty. Kniha postihuje základní části nejdůležitějších prvků komunikace managementu.
Anglicky
The book describes communication in the hotel industry between superior colleagues and guests. The book covers the basics of the most important elements of management communication.