HILL, Charles W.L:. International Business: Competing in the Global Marketplace. 11. vyd. USA: McGraw-Hill Higher Education, 2017, 704 s. ISBN 978-1-259-57811-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název International Business: Competing in the Global Marketplace
Autoři HILL, Charles W.L:.
Vydání 11. vyd. USA, 704 s. 2017.
Nakladatel McGraw-Hill Higher Education
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-1-259-57811-3
Klíčová slova anglicky International Trade Theory; Trade Agreements; Government and International Trade; Foreign Direct Investment; Global Monetary System; International Business Strategy; Export; Import
Změnil Změnil: JUDr. Ing. Miroslav Okrouhlý, M.Sc., učo 4183. Změněno: 15. 2. 2022 21:14.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 09:05