ZELENÝ, Jiří, Karolina MACHÁČKOVÁ, Jan HÁN a Michal LOŠŤÁK. Expectations versus Perceptions: The Role of Consumers’ Senses in Composing of USP for PDO Wines. Online. In Reis, J.L., López, E.P., Moutinho, L., Santos, J.P.M.d. Marketing and Smart Technologies. Singapore: SpringerLink, 2022, s. 395-406. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 279. ISBN 978-981-16-9267-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-981-16-9268-0_33.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Expectations versus Perceptions: The Role of Consumers’ Senses in Composing of USP for PDO Wines
Autoři ZELENÝ, Jiří, Karolina MACHÁČKOVÁ, Jan HÁN a Michal LOŠŤÁK.
Vydání Singapore, Marketing and Smart Technologies, od s. 395-406, 12 s. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 279, 2022.
Nakladatel SpringerLink
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 21101 Food and beverages
Stát vydavatele Singapur
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-981-16-9267-3
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-981-16-9268-0_33
UT WoS WOS:00078711960
Klíčová slova anglicky Czech Republic, qualitative research, sensory evaluation, terroir, VOC wines, willingness to pay
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 29. 5. 2022 20:19.
Anotace
The unique selling proposition (USP) as a major distinctive feature has been studied in various marketing researches. Our study uses sensory evaluation, a method introduced in many studies employing neuromarketing, to uncommonly examine the USP.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 08:16