ZELENÝ, Jiří. Conference presentation: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines. In International Food Marketing Research Symposium 2022. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Conference presentation: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines
Autoři ZELENÝ, Jiří.
Vydání International Food Marketing Research Symposium 2022, 2022.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky Cluster Analysis, Czech Republic, Grounded Theory, Qualitative Methodology, VOC
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 10. 7. 2022 02:44.
Anotace
This study aimed to identify clusters of PDO wine consumers in an innovative way that includes cultural capital (CC) as one of the clustering factors.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 06:20