ZELENÝ, Jiří. Conference presentation: Changing Purchase Intentions towards Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma-Marketing. In ICMarktech'22 – International Conference on Marketing and Technologies. 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Conference presentation: Changing Purchase Intentions towards Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma-Marketing
Autoři ZELENÝ, Jiří.
Vydání ICMarktech'22 – International Conference on Marketing and Technologies, 2022.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 21101 Food and beverages
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky Consumer Science, Cooking Technology, Multisensory Marketing, Neuro-sensory Aspects, Regional Production, Sensory Evaluation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 5. 12. 2022 19:57.
Anotace
This paper demonstrates that the typical digital phenomenon of ephem- eral marketing can also appear in the case of food when triggering multiple senses, such as smell and taste.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 10:28