LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka a Milan DEMJANENKO. Edukační aspekty řízení a rozvoje lidských zdrojů. Online. In Roman Fiala. Proceedings of the 13th International Scientific Conference COMPETITION. první. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava, 2021, s. 206-215. ISBN 978-80-88064-56-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Edukační aspekty řízení a rozvoje lidských zdrojů
Název česky Edukační aspekty řízení a rozvoje lidských zdrojů
Název anglicky EVALUATION OF DISTANCE TEACHING DURING A PANDEMIC AS A COMPETITIVE BENEFIT OF A UNIVERSITY
Autoři LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) a Milan DEMJANENKO (203 Česká republika).
Vydání první. Jihlava, Proceedings of the 13th International Scientific Conference COMPETITION, od s. 206-215, 10 s. 2021.
Nakladatel College of Polytechnics Jihlava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-88064-56-5
ISSN 2788-0605
Klíčová slova česky covid19; distanční výuka; elektronizace výuky na univerzitách; hybridní výuka; kvalita vysokoškolského vzdělávání; pandemie
Klíčová slova anglicky covid19; distance teaching; electronization of teaching at universities; hybrid teaching; the quality of higher education; pandemic
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Radka Löwenhöfferová, Ph.D., MBA, učo 29743. Změněno: 12. 1. 2023 17:33.
Anotace
V posledních letech dochází v nejrůznějších oblastech našeho života k překotným a zásadním změnám. Nejinak je tomu ve sféře terciárního vzdělávání. České vysokoškolské prostředí bylo do nedávna vůči online vzdělávání poměrně rezistentní a rozvíjelo se pomalu. S příchodem pandemické krize byl narušen systém vzdělávání a rapidně stoupla důležitost online vzdělávání. Dá se předpokládat, že i v tzv. „novém normálu“ zůstane online forma výuky důležitou součástí formálního vzdělávání. Souvisí to i s tím, že generace Z, která aktuálně studuje v prezenčním studiu, je zvyklá na instantní komunikaci a spolupráci skrze online nástroje. Na poli vysokých škol se mění očekávání studentů od studia, jeho formy a metody, kompetence pedagogů a atd. Cílem příspěvku je analyzovat současný systém online studia a využívání nových technologií při vysokoškolském studiu jako konkurenční výhody a přispět tak do odborné diskuse.
Anotace anglicky
In recent years, there have been headlong and fundamental changes in various areas of our life. It is no different in the area of tertiary education. Until recently, the Czech higher education setting has been relatively resistant to online education, developing slowly. As the pandemic crisis came, the education system has been disrupted and the importance of online education has rapidly risen. It can be assumed that the online form of teaching is going to become an important part of formal education even in the so called „new normal situation“. It relates to the fact that the Z generation, which is currently having the full-time study, is get used to instant communication and cooperation via online tools which should be reflective. In the field of higher education institutions, there are changes in the expectation of students from this learning, its forms and methods, competencies of pedagogues etc. The aim of the contribution is to analyse the online learning system and the use of new technologies in higher education as a competitive advantage and to contribute to the professional discussion
VytisknoutZobrazeno: 16. 5. 2024 22:47