2010
Charakteristické znaky masových médií
CHROMÝ, Jan, Milada ŠMEJCOVÁ, Petr SEMENIUK a René DRTINAZákladní údaje
Originální název
Charakteristické znaky masových médií
Název česky
Charakteristické znaky masových médií
Název anglicky
Mass media characteristics
Autoři
CHROMÝ, Jan, Milada ŠMEJCOVÁ, Petr SEMENIUK a René DRTINA
Vydání
Media4u Magazine, Praha, Media4u magazine, 2010, 1214-9187
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Klíčová slova česky
masová média; charakteristické znaky; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky
mass media; characteristics; tourism
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 10. 2010 07:16, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší přehled charakteristických znaků masových médií. Lze jej využít v mnoha oborech. Příkladem může být využití masových médií jako didaktických prostředků v rámci výuky. Využití můžeme nalézt i v praktických oblastech, např. v cestovním ruchu.
Anglicky
The paper provides a summary of mass media characteristic features which can be applied in various field, e.g. in mass media as didactic means within the process of instruction, in tourism, real life etc.