LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka a Pavel KRPÁLEK. Diseminační seminář výstupů projektu „metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (MK 30665/2022 OPP). 2022.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Diseminační seminář výstupů projektu „metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (MK 30665/2022 OPP)
Název česky Diseminační seminář výstupů projektu „metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (MK 30665/2022 OPP)
Název anglicky Dissemination seminar of the outputs of the project "methodology of education, presentation and enlightenment to appreciate the importance of monuments of world heritage in formal education (MK 30665/2022 OPP)
Autoři LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka (203 Česká republika, domácí) a Pavel KRPÁLEK (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2022.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky památky světového dědictví; formální vzdělávání; metodika; didaktická analýza; kurikulum; koncipování vzdělávacích programů;
Klíčová slova anglicky world heritage monuments; formal education; methodology; didactic analysis; curriculum; creation of educational programs;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Radka Löwenhöfferová, Ph.D., MBA, učo 29743. Změněno: 17. 1. 2023 15:02.
Anotace
Diseminace výstupů projektu MK 30665/2022, východiska a přístupy k tvorbě metodiky, kritéria hodnocení vhodnosti kurikula pro zařazení předmětu do výuky, diseminace výsledků z empirického šetření a náměty pro diskusi.
Anotace anglicky
Dissemination of the outputs of the MK 30665/2022 project, starting points and approaches to the creation of methodology, criteria for assessing the suitability of the curriculum for including the subject in teaching, dissemination of the results of the empirical investigation and topics for discussion.
VytisknoutZobrazeno: 16. 5. 2024 15:31