ZELENÝ, Jiří, Dávid MELAS, Petr STUDNIČKA a Jan HÁN. Extended abstract: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines. Online. In Klaus Grunert. International Food Marketing Research Symposium at the Texas A&M University, Texas, USA. 1st. San Antonio, Texas: Institute of Food Products Marketing, International Forum for Food Products Marketing Research, 2022, s. 150-157.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Extended abstract: Profiling Wine Consumers and Tourists by Cultural Capital and Willingness to Pay: The Case of PDO Wines
Autoři ZELENÝ, Jiří, Dávid MELAS, Petr STUDNIČKA a Jan HÁN.
Vydání 1st. San Antonio, Texas, International Food Marketing Research Symposium at the Texas A&M University, Texas, USA, od s. 150-157, 8 s. 2022.
Nakladatel Institute of Food Products Marketing, International Forum for Food Products Marketing Research
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50202 Applied Economics, Econometrics
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW IFMRS Proceedings
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky kombinovaná metodologie, konzumenti vína, Pierre Bourdieu, two-step klastrování, vína VOC
Klíčová slova anglicky combined methodology, Pierre Bourdieu, two-step clustering, VOC wines, wine consumers
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Návaznosti DG18P02OVV067, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 6. 4. 2023 01:03.
Anotace
This study aimed to identify clusters of PDO wine consumers in an innovative way that includes cultural capital (CC) as one of the clustering factors.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 07:22