CHROMÝ, Jan, Donna DVORAK, Milada ŠMEJCOVÁ a Petr SEMENIUK. Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu. Media4u Magazine. Praha: Media4u Magazine, 2010, roč. 7, č. 3, s. 90-93. ISSN 1214-9187.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
Název česky Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
Název anglicky Selected teaching rules for marketing communication in tourism
Autoři CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant), Donna DVORAK (840 Spojené státy), Milada ŠMEJCOVÁ (203 Česká republika) a Petr SEMENIUK (203 Česká republika).
Vydání Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/25619161:_____/10:00000004
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky marketingové komunikace; didaktická pravidla; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky marketing communications; didactics rukes; tourism
Štítky Inovace marketingových cílů
Příznaky Recenzováno
Návaznosti WD-37-07-2, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 9. 11. 2010 22:29.
Anotace
Příspěvek přináší pohled na princip marketingových komunikací v oblasti cestovního ruchu. Současně jsou v něm ukazovány základní souvislosti s didaktickými pravidly.
Anotace anglicky
This article focuses on principles of marketing communication in the field of tourism, which at the same time are presented in relation to basic didactic rules in the process of instruction.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 21:41