2010
Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
CHROMÝ, Jan, Donna DVORAK, Milada ŠMEJCOVÁ a Petr SEMENIUKZákladní údaje
Originální název
Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
Název česky
Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
Název anglicky
Selected teaching rules for marketing communication in tourism
Autoři
CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant), Donna DVORAK (840 Spojené státy), Milada ŠMEJCOVÁ (203 Česká republika) a Petr SEMENIUK (203 Česká republika)
Vydání
Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/25619161:_____/10:00000004
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
marketingové komunikace; didaktická pravidla; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky
marketing communications; didactics rukes; tourism
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 9. 11. 2010 22:29, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Příspěvek přináší pohled na princip marketingových komunikací v oblasti cestovního ruchu. Současně jsou v něm ukazovány základní souvislosti s didaktickými pravidly.
Anglicky
This article focuses on principles of marketing communication in the field of tourism, which at the same time are presented in relation to basic didactic rules in the process of instruction.