ZELENÝ, Jiří, Lada POPL PETRÁNKOVÁ, Anna KUBÁTOVÁ, Jan BARTÁK a Lenka TURNEROVÁ. Changing Purchase Intentions Toward Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma Marketing. Online. In Reis, J.L., Del Rio Araujo, M., Reis, L.P., dos Santos, J.P.M. Marketing and Smart Technologies. Singapore: SpringerLink, 2023, s. 453–467, 14 s. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 344. ISBN 978-981-99-0332-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-981-99-0333-7_33.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Changing Purchase Intentions Toward Bread and Pastry Products as an Example of Ephemeral Aroma Marketing
Autoři ZELENÝ, Jiří, Lada POPL PETRÁNKOVÁ, Anna KUBÁTOVÁ, Jan BARTÁK a Lenka TURNEROVÁ.
Vydání Singapore, Marketing and Smart Technologies, od s. 453–467, 14 s. Smart Innovation, Systems and Technologies, vol 344, 2023.
Nakladatel SpringerLink
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50902 Social sciences, interdisciplinary
Stát vydavatele Singapur
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-981-99-0332-0
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-981-99-0333-7_33
Klíčová slova anglicky Consumer science, Cooking technology, Multisensory marketing, Neuro-sensory aspects, Regional production, Sensory evaluation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 1. 10. 2023 00:08.
Anotace
This paper demonstrates that the typical digital phenomenon of ephemeral marketing can also appear in the case of food when triggering multiple senses, such as smell and taste.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 09:06