J 2023

International Comparison of Higher Education Representatives’ and Students’ Attitudes Towards Feedback Learning

BERKOVÁ, Kateřina; Dagmar FRENDLOVSKÁ; Martina CHALUPOVÁ; Andrea KUBIŠOVÁ; Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ et. al.

Základní údaje

Originální název

International Comparison of Higher Education Representatives’ and Students’ Attitudes Towards Feedback Learning

Autoři

BERKOVÁ, Kateřina; Dagmar FRENDLOVSKÁ; Martina CHALUPOVÁ; Andrea KUBIŠOVÁ; Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ a Dana KOLÁŘOVÁ

Vydání

International Journal of Engineering Pedagogy, 2023

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

DOI

https://doi.org/10.3991/ijep.v13i4.37017

Klíčová slova česky

vzdělávání;zpětná vazba;pokrok;vysoká škola; student inženýrského studia; mezinárodní obchodní týdeninárodní

Klíčová slova anglicky

learning; feedback; progress; higher education institution; master of engineering student; International Business Week

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 11. 9. 2023 15:33, Mgr. Dana Kolářová, Ph.D.
Zobrazeno: 1. 10. 2025 20:52