LUÍS REIS, José, Jiří ZELENÝ, Beáta GAVUROVÁ a José Paulo MARQUES DOS SANTOS. Marketing and Smart Technologies Proceedings of ICMarkTech 2023, Volume 1. Online. 1. vyd. Singapore: Springer Nature Singapore Pte Ltd., 2024. Vol. 1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing and Smart Technologies Proceedings of ICMarkTech 2023, Volume 1
Autoři LUÍS REIS, José, Jiří ZELENÝ, Beáta GAVUROVÁ a José Paulo MARQUES DOS SANTOS.
Vydání 1. vyd. Singapore, Vol. 1, 2024.
Nakladatel Springer Nature Singapore Pte Ltd.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství odborné knihy
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Singapur
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky Artificial Intelligence, Virtual and Augmented Reality, Data Mining, Big Data, Marketing Data Science, Internet of Things, Machine Learning, Metaverse and NFT applied to Marketing, Digital Marketing, Tourism Marketing, ICMarkTech 2023 Proceedings
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jiří Zelený, Ph.D., učo 10755. Změněno: 11. 2. 2024 19:43.
Anotace
Discusses smart technologies for effective solutions in business and marketing; Presents the outcomes of the ICMarkTech 2023 conference, held in Prague; Serves as a reference resource for researchers and practitioners in academia and industry
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 07:06