D 2024

Preliminary Analysis of Attitudes Toward Coffee Certifications Among Consumers in the Czech Republic and Slovakia

ZELENÝ, Jiří, Nicol ŠTURCOVÁ, Jana KALABISOVÁ a Zbyněk VINŠ

Základní údaje

Originální název

Preliminary Analysis of Attitudes Toward Coffee Certifications Among Consumers in the Czech Republic and Slovakia

Autoři

ZELENÝ, Jiří, Nicol ŠTURCOVÁ, Jana KALABISOVÁ a Zbyněk VINŠ

Vydání

Prague, od s. 71-86, 16 s. 2024

Nakladatel

Vysoká škola kreativní komunikace

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-88431-29-9

Klíčová slova česky

Certification awareness, Consumer behavior, Coffee preferences, Ethical consumption, Information availability, Purchase decision, Sustainability

Klíčová slova anglicky

Certification awareness, Consumer behavior, Coffee preferences, Ethical consumption, Information availability, Purchase decision, Sustainability

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 2. 2025 16:12, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Anotace

V originále

This conference paper aimed to analyze the attitudes of Czech and Slovak coffee consumers toward coffee certifications.