2024
Preliminary Analysis of Attitudes Toward Coffee Certifications Among Consumers in the Czech Republic and Slovakia
ZELENÝ, Jiří, Nicol ŠTURCOVÁ, Jana KALABISOVÁ a Zbyněk VINŠZákladní údaje
Originální název
Preliminary Analysis of Attitudes Toward Coffee Certifications Among Consumers in the Czech Republic and Slovakia
Autoři
ZELENÝ, Jiří, Nicol ŠTURCOVÁ, Jana KALABISOVÁ a Zbyněk VINŠ
Vydání
Prague, od s. 71-86, 16 s. 2024
Nakladatel
Vysoká škola kreativní komunikace
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-88431-29-9
Klíčová slova česky
Certification awareness, Consumer behavior, Coffee preferences, Ethical consumption, Information availability, Purchase decision, Sustainability
Klíčová slova anglicky
Certification awareness, Consumer behavior, Coffee preferences, Ethical consumption, Information availability, Purchase decision, Sustainability
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 4. 2. 2025 16:12, Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Anotace
V originále
This conference paper aimed to analyze the attitudes of Czech and Slovak coffee consumers toward coffee certifications.