D
2010
Principy Enogastronomie II.
BUREŠOVÁ, Pavla
Základní údaje
Originální název
Principy Enogastronomie II.
Název anglicky
ENOGASTRONOMY II – PRINCIPLES
Autoři
BUREŠOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Praha, Sborník recenzovaných příspěvků z mezinárodní vědecké konference, Hotelnictví, turismus a vzdělávání dnes a zítra, 268 s. 2010
Nakladatel
Vysoká škola hotelová
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova anglicky
aroma; assessment system; chemical analysis; sensory evaluation; wine; food; appearance
V originále
Příspěvek s názvem Principy enogastronomie je zaměřen na význam senzorických ukazatelů uplatňovaných při analýze vín, ale i pokrmů. Cílem příspěvku je představit metody používané při smyslovém posuzování vín a pokrmů z pohledu certifikovaného hodnotitele. Senzorická analýza dovede odhalit i drobné nuance v kvalitě.
Anglicky
The article Principles – enogastronomy focuses on importance of sensory indicators that are asserted in the process of wine and food assessment. The goal of this article is to introduce the methods of sensory wine and food assessment implemented by a certified specialist. The analysis can help us distinguish the least details quality.
Zobrazeno: 23. 11. 2024 01:08