C 2010

Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci

Název anglicky

Unconventional approach for promotion in marketing communication

Autoři

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Praha, Trendy komunikace v cestovním ruchu, 13 s. Komunikace a média, svazek 3, 2010

Nakladatel

Verbun

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/25619161:_____/10:00000010

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-904415-4-5

Klíčová slova anglicky

unconventional approach; promotion; marketing communication

Návaznosti

WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 2. 5. 2011 18:28, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem této kapitoly je poukázat na důležitost použití marketingu v cestovním ruchu. Jedním z jeho komponentů, který ovlivpuje poptávku po produktech destinace, stejně tak jako po produktech jednotlivých podnikatelských a ne-podnikatelských subjektů, je „promotion“ – marketingová komunikace. V ní se stále více uplatpují nekonvenční přístupy. Některé z nich jsou v toto článku stručně popsány.

Anglicky

The aim of this article is to stress how important it is to implement marketing in tourism industry. One of the features influencing the demand for destination products as well as individual business and non-business entities is promotion. Within the framework of promotion, unconventional approaches are put into practice more and more. Some of these are briefly described and characterized in this article.