2010
Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci
JAKUBÍKOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci
Název anglicky
Unconventional approach for promotion in marketing communication
Autoři
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Praha, Trendy komunikace v cestovním ruchu, 13 s. Komunikace a média, svazek 3, 2010
Nakladatel
Verbun
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/25619161:_____/10:00000010
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-904415-4-5
Klíčová slova anglicky
unconventional approach; promotion; marketing communication
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 2. 5. 2011 18:28, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Cílem této kapitoly je poukázat na důležitost použití marketingu v cestovním ruchu. Jedním z jeho komponentů, který ovlivpuje poptávku po produktech destinace, stejně tak jako po produktech jednotlivých podnikatelských a ne-podnikatelských subjektů, je „promotion“ – marketingová komunikace. V ní se stále více uplatpují nekonvenční přístupy. Některé z nich jsou v toto článku stručně popsány.