JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci. In Trendy komunikace v cestovním ruchu. Praha: Verbun, 2010, 13 s. Komunikace a média, svazek 3. ISBN 978-80-904415-4-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci
Název anglicky Unconventional approach for promotion in marketing communication
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Praha, Trendy komunikace v cestovním ruchu, 13 s. Komunikace a média, svazek 3, 2010.
Nakladatel Verbun
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/25619161:_____/10:00000010
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-904415-4-5
Klíčová slova anglicky unconventional approach; promotion; marketing communication
Návaznosti WD-37-07-2, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 2. 5. 2011 18:28.
Anotace
Cílem této kapitoly je poukázat na důležitost použití marketingu v cestovním ruchu. Jedním z jeho komponentů, který ovlivpuje poptávku po produktech destinace, stejně tak jako po produktech jednotlivých podnikatelských a ne-podnikatelských subjektů, je „promotion“ – marketingová komunikace. V ní se stále více uplatpují nekonvenční přístupy. Některé z nich jsou v toto článku stručně popsány.
Anotace anglicky
The aim of this article is to stress how important it is to implement marketing in tourism industry. One of the features influencing the demand for destination products as well as individual business and non-business entities is promotion. Within the framework of promotion, unconventional approaches are put into practice more and more. Some of these are briefly described and characterized in this article.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 11:28