2010
K možnostem a omezením komunikace v cestovním ruchu
PAVERA, LiborZákladní údaje
Originální název
K možnostem a omezením komunikace v cestovním ruchu
Název anglicky
Possibilities and limitations of communication in tourism
Autoři
PAVERA, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Praha, Trendy komunikace v cestovním ruchu, 11 s. Komunikace a média, svazek 3, 2010
Nakladatel
Verbum
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/25619161:_____/10:00000012
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-904415-4-5
Klíčová slova anglicky
possibilities;limitations;communications; tourism
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 2. 5. 2011 18:38, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Autor se ve studii zabývá termíny cestovní ruch a turistika ve významu, jaký mu dala encyklopedie Ottův slovník naučný. Liší se od dnešního pojetí, především se o cestovním ruchu nepsalo jako o produktu (v rámci marketingového mixu) a o komunikačních strategiích. Pohlíží na různá schémata komunikace v cestovním ruchu, uplatňuje klasifikaci podle kanálů a kódů (v přiložené tabulce podle Lewińského), připomíná roli www stránek, komunikačních šumů i jiných možností a omezení komunikace v cestovním ruchu.
Anglicky
The author of this study deals with the terms tourism and hiking and their meanings as they are given in a particular dictionary. The terms differ from today’s usage, especially in that tourism was not described as a product (in the context of the marketing mix) or as a communicative strategy. The author looks at different patterns for communication in tourism, applied according to the classification of channels and codes (in the attached table by Lewinsky). He also recalls the the role of web pages, noise in communication or other possibilities, and limitations of communication in tourism.