C 2010

K možnostem a omezením komunikace v cestovním ruchu

PAVERA, Libor

Základní údaje

Originální název

K možnostem a omezením komunikace v cestovním ruchu

Název anglicky

Possibilities and limitations of communication in tourism

Autoři

PAVERA, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Praha, Trendy komunikace v cestovním ruchu, 11 s. Komunikace a média, svazek 3, 2010

Nakladatel

Verbum

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/25619161:_____/10:00000012

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-904415-4-5

Klíčová slova anglicky

possibilities;limitations;communications; tourism

Návaznosti

WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 2. 5. 2011 18:38, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

V originále

Autor se ve studii zabývá termíny cestovní ruch a turistika ve významu, jaký mu dala encyklopedie Ottův slovník naučný. Liší se od dnešního pojetí, především se o cestovním ruchu nepsalo jako o produktu (v rámci marketingového mixu) a o komunikačních strategiích. Pohlíží na různá schémata komunikace v cestovním ruchu, uplatňuje klasifikaci podle kanálů a kódů (v přiložené tabulce podle Lewińského), připomíná roli www stránek, komunikačních šumů i jiných možností a omezení komunikace v cestovním ruchu.

Anglicky

The author of this study deals with the terms tourism and hiking and their meanings as they are given in a particular dictionary. The terms differ from today’s usage, especially in that tourism was not described as a product (in the context of the marketing mix) or as a communicative strategy. The author looks at different patterns for communication in tourism, applied according to the classification of channels and codes (in the attached table by Lewinsky). He also recalls the the role of web pages, noise in communication or other possibilities, and limitations of communication in tourism.