ATTL, Pavel. Systém řízení kvality lázeňských služeb. Czech Hospitality and Tourism Papers. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008, roč. 2008, 8/2008, s. 80-89. ISSN 1801-1535.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Systém řízení kvality lázeňských služeb
Název anglicky Quality Management System of Spa Services
Autoři ATTL, Pavel.
Vydání Czech Hospitality and Tourism Papers, Praha, Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008, 1801-1535.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky ISO, kvalita, lázeňství, management kvality, měření kvality
Klíčová slova anglicky ISO, quality, spa industry, quality management, quality measurement
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Pavel Attl, Ph.D., učo 4145. Změněno: 30. 9. 2011 16:26.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 18:49