2009
			
	    
	
	
    Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
ATTL, Pavel a Petr STUDNIČKAZákladní údaje
Originální název
Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
	Autoři
Vydání
 1. vyd. Praha, 71 s. 2009
			Nakladatel
Městský úřad Litoměřice
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Účelové publikace
		Obor
50200 5.2 Economics and Business
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
			Klíčová slova česky
cestovní ruch, destinační management, Litoměřicko, marketing
		Klíčová slova anglicky
tourism, destination management, Litoměřice region, marketing
		Návaznosti
CZ.1.09/4.3.00/06.00048, záměr. 
			
				
				Změněno: 6. 11. 2011 16:17, Ing. Petr Studnička, PhD.
				
		Anotace
V originále
Cílem Marketingové studie Litoměřicko je analýza současného stavu cestovního ruchu na Litoměřicku a na základě toho návrh opatření a stanovení rozhodujících forem a oblastí rozvoje cestovního ruchu v tomto regionu. Součástí analýzy je zároveň určení hlavních bariér dalšího rozvoje cestovního ruchu v oblasti a navržení způsobů jejich eliminace.