ATTL, Pavel a Petr STUDNIČKA. Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Městský úřad Litoměřice, 2009, 71 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová studie Litoměřicko se zaměřením na cestovní ruch
Autoři ATTL, Pavel a Petr STUDNIČKA.
Vydání 1. vyd. Praha, 71 s. 2009.
Nakladatel Městský úřad Litoměřice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky cestovní ruch, destinační management, Litoměřicko, marketing
Klíčová slova anglicky tourism, destination management, Litoměřice region, marketing
Návaznosti CZ.1.09/4.3.00/06.00048, záměr.
Změnil Změnil: Ing. Petr Studnička, PhD., učo 10778. Změněno: 6. 11. 2011 16:17.
Anotace
Cílem Marketingové studie Litoměřicko je analýza současného stavu cestovního ruchu na Litoměřicku a na základě toho návrh opatření a stanovení rozhodujících forem a oblastí rozvoje cestovního ruchu v tomto regionu. Součástí analýzy je zároveň určení hlavních bariér dalšího rozvoje cestovního ruchu v oblasti a navržení způsobů jejich eliminace.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 06:03