2011
Odborné praxe - faktor uplatnění absolventů vysokých škol na trhu práce
MÁČE, JanZákladní údaje
Originální název
Odborné praxe - faktor uplatnění absolventů vysokých škol na trhu práce
Název česky
Odborné praxe - faktor uplatnění absolventů vysokých škol na trhu práce
Název anglicky
Specialized practical trainings – factor of use of graduates of colleges on a labour-market
Autoři
Vydání
první. Olomouc, od s. 436-443, 895 s. 2011
Nakladatel
Filozofická fakulta Palackého univerzity
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87533-02-4
Klíčová slova česky
Odborné praxe, trh práce, neuniverzitní vysoké školy
Klíčová slova anglicky
specialized practical trainings, labour-market, “non-universitarian“ colleges
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 27. 2. 2012 12:38, PhDr. Jan Máče, Ph.D.
V originále
Článek Odborné praxe – faktor uplatnění absolventů vysokých škol na trhu práce se zaměřuje na úlohu odborných praxí studentů vysokých škol neuniverzitního typu v procesu vzdělání a následného uplatnění absolventů těchto škol na trhu práce. Pozornost je věnována legislativnímu vymezení vysokých škol neuniverzitního typu, podmínkám jejich akreditace a obsahu studijních plánů. Další oblastí, na kterou se článek zaměřuje je zakotvení odborných praxí do studijních předpisů a realizace odborné praxe v rámci procesu vzdělání na příkladu vybrané vysoké školy. Článek se věnuje také možnostem uplatnění absolventů neuniverzitních vysokých škol na trhu práce a roli, kterou hrají znalosti získané při odborné praxi v rámci studia
Anglicky
This article Specialized practical trainings – factor of use of graduates of colleges on a labour-market is focused on a role of specialized practical training of students of colleges of “non-universitarian“ type in an educational process and further use of graduates of these colleges on a labour-market. An attention is paid to legislative definition of colleges of “non-universitarian“ type, to conditions of its accreditation and to content of study plans. Another research area of this article is a fixing of specialized practical trainings into educational regulations and realization of specialized practical trainings within an educational process on an example of a chosen college. The article is also addicted to the possibilities of use of “non-universitarian“ college graduates on a labour-market and to a role that plays knowledge gained within a specialized practical trainings during a study period.