J 2011

Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu

SYSEL, Jiří

Základní údaje

Originální název

Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu

Název česky

Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu

Název anglicky

Methods and Instruments of Quality Management in the Fiield of Tourism Service

Autoři

SYSEL, Jiří

Vydání

Czech Hospitality and Tourism Papers, Praha, 2011, 1801-1535

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Klíčová slova česky

analýzy rizik, cestovní ruch, kvalita, management kvality, metoda, nástroj, služba cestovního ruchu, strategie, zákazník,

Klíčová slova anglicky

analysis of risks, tourism, quality, quality management, mothods, instrument, tourism service, strategy, customer

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 5. 2013 16:58, Ing. Jiří Sysel, Ph.D.
Zobrazeno: 22. 11. 2024 23:55