B 2012

Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar

Základní údaje

Originální název

Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.

Název česky

Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.

Vydání

2. vyd. Praha, 329 s. 2012

Nakladatel

Grada Publishing

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-247-4209-0
Změněno: 9. 10. 2012 11:26, Ing. Luboš Svárovský

Anotace

V originále

Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.