2013
			
	    
	
	
    Grand Restaurant Festival a podpora regionálního cestovního ruchu v České republice
STUDNIČKA, Petr a Veronika TINKOVÁZákladní údaje
Originální název
Grand Restaurant Festival a podpora regionálního cestovního ruchu v České republice
	Název anglicky
Grand Restaurant Festival and Support of Regional Tourism in the Czech Republic
		Autoři
STUDNIČKA, Petr a Veronika TINKOVÁ
			Vydání
 1. vyd. Opava, od s. 146-153, 8 s. 2013
			Nakladatel
Slezská univerzita
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50200 5.2 Economics and Business
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
			ISBN
978-80-7248-858-2
		Klíčová slova česky
cestovní ruch, Česká republika, gastronomie, Grand Restaurant Festival, region
		Klíčová slova anglicky
tourism, Czech Republic, gastronomy, Grand Restaurant Festival, region
		Příznaky
Recenzováno
		
				
				Změněno: 21. 4. 2013 21:25, Ing. Petr Studnička, PhD.
				
		V originále
Cestovní ruch se v posledních dvou desetiletích významně diverzifikuje do řady nových forem. Tento proces je odrazem stále se měnících motivací turistů. Jednou z nových a velmi rozšířených motivací je cestování za gastronomickými zážitky. Na příkladu lze poměrně jasně ukázat, že i ve skromných podmínkách se z nepříliš atraktivního produktu může stát dlouhodobý a ekonomicky úspěšný projekt, který poutá pozornost tuzemských i zahraničních turistů. V České republice se gastroturismus také rychle rozvíjí, avšak chybí větší koncepčnost, systematičnost a ucelený marketingový přístup.
				Anglicky
In the last two decades, the tourism industry has significantly diversified and now includes numerous new forms. This process is a reflection of the ever-changing motivations of tourists. One new and very widespread motivation is traveling to seek out new gastronomic experiences. The example shows that it is quite clear that even the modest conditions of a very attractive product can become a long-term and economically successful project that attracts the attention of both domestic and foreign tourists. In the Czech Republic gastro-tourism is also developing rapidly, but it is lacking a larger conceptual, systematic and integrated marketing approach.