STUDNIČKA, Petr a Veronika TINKOVÁ. Grand Restaurant Festival a podpora regionálního cestovního ruchu v České republice. 1. vyd. Opava: Slezská univerzita, 2013, s. 146-153. ISBN 978-80-7248-858-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Grand Restaurant Festival a podpora regionálního cestovního ruchu v České republice
Název anglicky Grand Restaurant Festival and Support of Regional Tourism in the Czech Republic
Autoři STUDNIČKA, Petr a Veronika TINKOVÁ.
Vydání 1. vyd. Opava, od s. 146-153, 8 s. 2013.
Nakladatel Slezská univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-7248-858-2
Klíčová slova česky cestovní ruch, Česká republika, gastronomie, Grand Restaurant Festival, region
Klíčová slova anglicky tourism, Czech Republic, gastronomy, Grand Restaurant Festival, region
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Petr Studnička, PhD., učo 10778. Změněno: 21. 4. 2013 21:25.
Anotace
Cestovní ruch se v posledních dvou desetiletích významně diverzifikuje do řady nových forem. Tento proces je odrazem stále se měnících motivací turistů. Jednou z nových a velmi rozšířených motivací je cestování za gastronomickými zážitky. Na příkladu lze poměrně jasně ukázat, že i ve skromných podmínkách se z nepříliš atraktivního produktu může stát dlouhodobý a ekonomicky úspěšný projekt, který poutá pozornost tuzemských i zahraničních turistů. V České republice se gastroturismus také rychle rozvíjí, avšak chybí větší koncepčnost, systematičnost a ucelený marketingový přístup.
Anotace anglicky
In the last two decades, the tourism industry has significantly diversified and now includes numerous new forms. This process is a reflection of the ever-changing motivations of tourists. One new and very widespread motivation is traveling to seek out new gastronomic experiences. The example shows that it is quite clear that even the modest conditions of a very attractive product can become a long-term and economically successful project that attracts the attention of both domestic and foreign tourists. In the Czech Republic gastro-tourism is also developing rapidly, but it is lacking a larger conceptual, systematic and integrated marketing approach.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 07:53