BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu, krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-1095-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak využít internet v marketingu, krok za krokem k vyšší konkurenceschopnosti
Autoři BLAŽKOVÁ, M.
Vydání Praha, 2005.
Nakladatel Grada Publishing
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 80-247-1095-1
Změnil Změnila: Ing. Martina Sochůrková, učo 8307. Změněno: 4. 9. 2013 11:49.
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 23:12