D 2013

Odhad producentů nově zaváděného nízkoalkoholického nápoje na trh v České republice

SKUPINOVÁ, Sylva, Eliška SMOTLACHOVÁ a Zuzana ŽENÍŠKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Odhad producentů nově zaváděného nízkoalkoholického nápoje na trh v České republice

Název česky

Odhad producentů nově zaváděného nízkoalkoholického nápoje na trh v České republice

Název anglicky

Estimation of the producer of the newly introduced loe-alcohol drink on teh market in teh Czech Republic

Autoři

SKUPINOVÁ, Sylva, Eliška SMOTLACHOVÁ a Zuzana ŽENÍŠKOVÁ

Vydání

První. Vysoká škola hotelová v Praze, od s. 296-306, 420 s. 2013

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87411-53-7

Klíčová slova česky

Cider, časové řady, statistický odhad

Klíčová slova anglicky

Cider, time series, statistical estimation

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 10. 2013 14:32, Dr. Ing. Sylva Skupinová

Anotace

V originále

Odhady počtu producentů a s tím související produkce nově zaváděných výrobků na trh jsou pro potencionální konkurenci, spotřebitele, ale i ostatní zájmové skupiny vždy velmi zajímavé a žádoucí informace. Tento příspěvek se zabývá odhadem počtu producentů a s tím související produkce nově zaváděného a pro konzumenty perspektivního nízkoalkoholického nápoje na český trh - cideru s důrazem na prognózu počtu větších výrobců v České republice. Odhad je zpracován s využitím statistických výpočtů. Analýza zahrnuje data v časové řadě 2007 – 2012 a je zpracována s využitím vhodných matematických funkcí pro konkrétní odhad počtu producentů cideru na letošní rok.

Česky

Odhady počtu producentů a s tím související produkce nově zaváděných výrobků na trh jsou pro potencionální konkurenci, spotřebitele, ale i ostatní zájmové skupiny vždy velmi zajímavé a žádoucí informace. Tento příspěvek se zabývá odhadem počtu producentů a s tím související produkce nově zaváděného a pro konzumenty perspektivního nízkoalkoholického nápoje na český trh - cideru s důrazem na prognózu počtu větších výrobců v České republice. Odhad je zpracován s využitím statistických výpočtů. Analýza zahrnuje data v časové řadě 2007 – 2012 a je zpracována s využitím vhodných matematických funkcí pro konkrétní odhad počtu producentů cideru na letošní rok.

Anglicky

Estimates of the number of producers and the related production of newly introduced products on the market are for potential competition, consumers and other interest groups, always very interesting and desirable information. This contribution deals with an estimate of the number of producers and the related production of the newly introduced and for the consumers perspective low-alcohol drink on the Czech market-cider, with an emphasis on the forecast of the number of larger producers in the Czech Republic. The estimate is processed using statistical calculations. The analysis includes data in time series 2007-2012 and is processed using appropriate mathematical functions for a specific estimate of the number of cider producers this year.