2013
Odhad producentů nově zaváděného nízkoalkoholického nápoje na trh v České republice
SKUPINOVÁ, Sylva, Eliška SMOTLACHOVÁ a Zuzana ŽENÍŠKOVÁZákladní údaje
Originální název
Odhad producentů nově zaváděného nízkoalkoholického nápoje na trh v České republice
Název česky
Odhad producentů nově zaváděného nízkoalkoholického nápoje na trh v České republice
Název anglicky
Estimation of the producer of the newly introduced loe-alcohol drink on teh market in teh Czech Republic
Autoři
SKUPINOVÁ, Sylva, Eliška SMOTLACHOVÁ a Zuzana ŽENÍŠKOVÁ
Vydání
První. Vysoká škola hotelová v Praze, od s. 296-306, 420 s. 2013
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-87411-53-7
Klíčová slova česky
Cider, časové řady, statistický odhad
Klíčová slova anglicky
Cider, time series, statistical estimation
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 10. 2013 14:32, Dr. Ing. Sylva Skupinová
V originále
Odhady počtu producentů a s tím související produkce nově zaváděných výrobků na trh jsou pro potencionální konkurenci, spotřebitele, ale i ostatní zájmové skupiny vždy velmi zajímavé a žádoucí informace. Tento příspěvek se zabývá odhadem počtu producentů a s tím související produkce nově zaváděného a pro konzumenty perspektivního nízkoalkoholického nápoje na český trh - cideru s důrazem na prognózu počtu větších výrobců v České republice. Odhad je zpracován s využitím statistických výpočtů. Analýza zahrnuje data v časové řadě 2007 – 2012 a je zpracována s využitím vhodných matematických funkcí pro konkrétní odhad počtu producentů cideru na letošní rok.
Česky
Odhady počtu producentů a s tím související produkce nově zaváděných výrobků na trh jsou pro potencionální konkurenci, spotřebitele, ale i ostatní zájmové skupiny vždy velmi zajímavé a žádoucí informace. Tento příspěvek se zabývá odhadem počtu producentů a s tím související produkce nově zaváděného a pro konzumenty perspektivního nízkoalkoholického nápoje na český trh - cideru s důrazem na prognózu počtu větších výrobců v České republice. Odhad je zpracován s využitím statistických výpočtů. Analýza zahrnuje data v časové řadě 2007 – 2012 a je zpracována s využitím vhodných matematických funkcí pro konkrétní odhad počtu producentů cideru na letošní rok.
Anglicky
Estimates of the number of producers and the related production of newly introduced products on the market are for potential competition, consumers and other interest groups, always very interesting and desirable information. This contribution deals with an estimate of the number of producers and the related production of the newly introduced and for the consumers perspective low-alcohol drink on the Czech market-cider, with an emphasis on the forecast of the number of larger producers in the Czech Republic. The estimate is processed using statistical calculations. The analysis includes data in time series 2007-2012 and is processed using appropriate mathematical functions for a specific estimate of the number of cider producers this year.