Počet výsledků: 132

Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studia
Fakulta
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Obor/plán
UCP - Ekonomika a management: Marketingové komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Dohnalová, Klára

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace The Candy Store

Douděrová, Lucie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Psychologické aspekty rozvoje zaměstnanců

Drozda, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Problematika vydávání novin a časopisů na našem území, vývoj trhu a srovnání

Ebr, Josef

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Obsahová a grafická analýza webových stránek obchodních řetězců v ČR

Feiglová, Veronika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu

Gašparová, Simona

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Stratégia marketingovej komunikácie vo vybranom hoteli

Havelková, Anna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur

Heroldová, Eva

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Význam ukazatelů finanční analýzy a business intelligence pro řízení firmy

Holá, Kornelie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vzdělávání zdravotně handicapovaných klientů se zaměřením na nutriční péči.

Horná, Kateřina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování

Hovhannisyan, Laura

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketing a etika – neetické praktiky v oblasti marketingového mixu

Hrach, Karel

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?

Hrušková, Adriana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Komika a humor v reklame

Hubálková, Andrea

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Fashion Marketing

Humlíčková, Markéta

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy

Chlupatá, Klára

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vývoj reklamy a vzájemné srovnání jednotlivých mediálních kanálů v letech 2010-2012

Izotava, Nastassia

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vliv médií na psychiku člověka

Jaduš, Erik

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C

Jaro, Lukáš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele

Ješátková Deylová, Alexandra

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketing svateb se zaměřením na chování spotřebitelů