Počet výsledků: 132

Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studia
Fakulta
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Obor/plán
UCP - Ekonomika a management: Marketingové komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Kříž, Zdeněk

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech

Kubečková, Tereza

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Zdravá výživa podporovaná ICT jako nástroj prevence chorob

Kučera, Daniel

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Slevový leták jako hlavní forma komunikace dnešní doby

Kundríková, Veronika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Súčasné možnosti využitia WM (Word of mouth) ako nástroja pre budovanie značky podniku

Kunitskaya, Darya

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Analýza webových stránek z pohledu zákazníka

Kuřec, Zdeněk

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Řízení podniku z hlediska vojenských strategií

Kuzmina, Iuliia

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Využití Google Analytics pro marketing firmy

Kvon, Alina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Společensky odpovědné chování firem v sektoru HORECA

Lének, Jakub

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Současný spotřebitel v éře konzumního způsobu života

Leplt, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Úspěšné, ale šokující a neetické reklamy

Linhartová, Daniela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Dvojí tvář zakázané reklamy: nekalá soutěž, nebo marketingový tah?

Mackerle, David

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vnímání reklamy dětmi mezi 0 a 18 rokem

Manzyuk, Vasyl

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Aplikace Data miningu v marketingu

Mareš, Karel

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vliv reklamy na obsah médií

Mašková, Irena

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Obsahová a grafická analýza časopisů společnosti Ringier Axel Springer

Menclová, Alena

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Čeština a jiné jazyky v české reklamě

Messiereur, Patrik

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vnímání reklamy dětmi

Mikešová, Zuzana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Jak ženy vnímají reklamu?

Mišík, Samuel

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikácia vybraného zariadenia

Mottl, Stanislav

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu