Počet výsledků: 64

Výsledky se týkají zvoleného oboru MKO Marketingové komunikace (magisterské navazující kombinované jednooborové)
Fakulta
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Obor/plán
UCP - Ekonomika a management: Marketingové komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Balakovská, Radka

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vybavení TV studia z hlediska didaktických zásad

Baťková, Nina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?

Bernardová, Dagmar Alexandra

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Etické aspekty reklamy pro děti

Blahová, Alžběta

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Analýza marketingové komunikace firmy Radeton s.r.o.

Bondarčuk, Tetjana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Možnosti využití a rozvoj CNG v ČR

Brázdovičová, Silvia

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Úskalí a dopady rebrandingu Ľudová banka - Volksbank

Cseriová, Martina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vnímanie reklamy určitým segmentom spoločnosti (vysokoškolák, žena na materskej)

Douděrová, Lucie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Psychologické aspekty rozvoje zaměstnanců

Drozda, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Problematika vydávání novin a časopisů na našem území, vývoj trhu a srovnání

Gašparová, Simona

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Stratégia marketingovej komunikácie vo vybranom hoteli

Havelková, Anna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur

Heroldová, Eva

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Význam ukazatelů finanční analýzy a business intelligence pro řízení firmy

Holá, Kornelie

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vzdělávání zdravotně handicapovaných klientů se zaměřením na nutriční péči.

Hovhannisyan, Laura

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketing a etika – neetické praktiky v oblasti marketingového mixu

Hubálková, Andrea

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Fashion Marketing

Ježková, Tereza

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Analýza příležitostí založení soukromé mateřské školy z hlediska marketingu

Kadlecová, Karolína

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Komparace asijských kultur, implementace elementárních kulturních odlišností do obchodního jednání

Kandračová, Lenka

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Sociokulturní přístup hotelového managementu k etickému podnikání

Kastenová, Kristýna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Uplatnění psychologie v marketingu

Kohoutek, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Průzkum spokojenosti návštěvníků Café-Cocktail baru