BM2022CMA Content Marketing

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
summer 2024
Extent and Intensity
1/1/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
PhDr. Filip Huněk, Ph.D. (lecturer)
PhDr. Oľga Púchovská, Ph.D. (lecturer)
prof. Mgr. Lucia Spálová, PhD. (lecturer)
Mgr. Veronika Števčat Szabóová, PhD. (lecturer)
PhDr. Oľga Púchovská, Ph.D. (seminar tutor)
Prerequisites (in Czech)
Předmět je určen zejména studentům a studentkám se specializací Řízení digitálního marketingu.
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Studijní předmět je koncipován způsobem, aby co nejpřesněji definoval obsahový marketing, jeho základní principy, nástroje a postupy.
Learning outcomes (in Czech)
Koncept výuky směřuje k osvojení potřebných teoretických základů content marketingu s přesahem do praxe, tj. studenti budou nabyté teoretické poznatky přímo aplikovat při přípravě reálných zadání z prostředí content marketingové agentury.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní témata předmětu: • Úvod do content marketingu: vývoj, cíle, principy obsahového marketingu, součást SEO strategie. • Plánování contentu: obsahový audit, analýza konkurence, proces tvorby kvalitního obsahu, zdroje informací. • Persona: proces tvorby person, cílová skupina vs. persona, tón komunikace (tone of voice). • Tvorba obsahu: obsahový tým (člověk tvořivý, publikační, zodpovědný), téma, klíčová slova, nástroje plánování, keywords, redakční kalendář a jeho tvorba. • Distribuce obsahu: typ obsahu (článek na blogu, e-book, case study, video, landing page, stránka služby, webinář, PR článek, guest blog post a další), kanály, organický dosah. • Propagace obsahu: placené formy propagace, Public Relations, Media Relations. • Vyhodnocení efektivity obsahu: cíle obsahové strategie a metriky (konverze, návštěva, embeds, shlédnutí a další). • Nativní textový content: content marketing vs. nativní reklama. • Chyby content marketingu.
Teaching methods (in Czech)
Přednášky / workshopy / prezentace
Assessment methods (in Czech)
Přepoklady k atestování:
Zkouška

Podmínky složení zkoušky
a/ Povinně:
Vypracování contentové strategie vybrané organizace/značky/aktivity
Prezentace contentové strategie v rámci kurzu
b/ Dodatkově:
Aktivita v hodinách
Language of instruction
Czech
The course is also listed under the following terms summer 2022, summer 2023.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/summer2024/BM2022CMA