MA165 Provoz marketingové agentury

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
zima 2018
Rozsah
2/0/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc. (přednášející)
Garance
Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/30, pouze zareg.: 0/30
Cíle předmětu
Cíl předmětu: Cílem předmětu je simulace činnosti marketingové agentury od jejího výběru až po jednotlivé procesy probíhající při plnění jejích úkolů v praxi.
Výstupy z učení
Znalosti: Student si osvojí pravidla týmové práce, naučí se řídit procesy v marketingové agentuře. Schopnosti: Student bude schopen řídit a rozhodovat základní úkoly vyplývající z činnosti marketingové agentury. Dovednosti: Student si prohloubí schopnost analytického přístupu k řešení provozních i koncepčních úloh.
Osnova
  • Osnova: 1. Výběr marketingové agentury – kritéria. 2. Analýza postavení firmy na trhu, výběr klientského segmentu. 3. Situační analýza, personální a finanční audit. 4. Marketingová strategie, formulace cílů marketingové agentury. 5. Tvorba nabídky, marketingová komunikace. 6. Organizační struktura, kompetence, motivace. 7. Personální politika, odměňování, motivace. 8. Případová studie: Odměňování pracovníků metodou HAY. 9. Realizace marketingového výzkumu – shromáždění podkladů, analýza, závěry, doporučení, časové plánování. 10. Organizace dotazníkového šetření, výběr tazatelů, respondenti, focus groups apod. 11. Tvorba rozpočtu marketingové akce, komunikace s klientem. 12. Případová studie: Řízení vybraného procesu marketingové agentury. 13. Prezentace esejí.
Literatura
    povinná literatura
  • VYSEKALOVÁ, J. a kolektiv. Psychologie reklamy. 4. vyd., Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4005-8.
  • CHROMÝ, J. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd., Praha: Verbum, 2010. 128 s. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8
  • MIKEŠ, J., VYSEKALOVÁ, J. Reklama – Jak dělat reklamu. 3. vyd. Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.
Výukové metody
Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS.
Metody hodnocení
Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS.
Informace učitele
Kontakt s vyučujícím: elektronická korespondence přes e-mail VŠH, konzultační hodiny v daném semestru.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2012, zima 2013, zima 2014, léto 2015, zima 2015, léto 2016, léto 2017, léto 2018, léto 2020, léto 2021, léto 2022, léto 2023.