UCP:MA165 Provoz marketingové agentury - Informace o předmětu
MA165 Provoz marketingové agentury
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2018
- Rozsah
- 2/0/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc. (přednášející)
- Garance
- Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 30 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/30, pouze zareg.: 0/30 - Cíle předmětu
- Cíl předmětu: Cílem předmětu je simulace činnosti marketingové agentury od jejího výběru až po jednotlivé procesy probíhající při plnění jejích úkolů v praxi.
- Výstupy z učení
- Znalosti: Student si osvojí pravidla týmové práce, naučí se řídit procesy v marketingové agentuře. Schopnosti: Student bude schopen řídit a rozhodovat základní úkoly vyplývající z činnosti marketingové agentury. Dovednosti: Student si prohloubí schopnost analytického přístupu k řešení provozních i koncepčních úloh.
- Osnova
- Osnova: 1. Výběr marketingové agentury – kritéria. 2. Analýza postavení firmy na trhu, výběr klientského segmentu. 3. Situační analýza, personální a finanční audit. 4. Marketingová strategie, formulace cílů marketingové agentury. 5. Tvorba nabídky, marketingová komunikace. 6. Organizační struktura, kompetence, motivace. 7. Personální politika, odměňování, motivace. 8. Případová studie: Odměňování pracovníků metodou HAY. 9. Realizace marketingového výzkumu – shromáždění podkladů, analýza, závěry, doporučení, časové plánování. 10. Organizace dotazníkového šetření, výběr tazatelů, respondenti, focus groups apod. 11. Tvorba rozpočtu marketingové akce, komunikace s klientem. 12. Případová studie: Řízení vybraného procesu marketingové agentury. 13. Prezentace esejí.
- Literatura
- povinná literatura
- VYSEKALOVÁ, J. a kolektiv. Psychologie reklamy. 4. vyd., Grada, 2011. ISBN 978-80-247-4005-8.
- CHROMÝ, J. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd., Praha: Verbum, 2010. 128 s. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8
- MIKEŠ, J., VYSEKALOVÁ, J. Reklama – Jak dělat reklamu. 3. vyd. Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.
- Výukové metody
- Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS.
- Metody hodnocení
- Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS.
- Informace učitele
- Kontakt s vyučujícím: elektronická korespondence přes e-mail VŠH, konzultační hodiny v daném semestru.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
- Statistika zápisu (zima 2018, nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2018/MA165