CHROMÝ, Jan a Donna DVORAK. Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu. Media4u Magazine. Praha: Media4u Magazine, 2010, roč. 7, č. 1, s. 21-24. ISSN 1214-9187.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu
Název česky Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu
Název anglicky Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism
Autoři CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant) a Donna DVORAK (840 Spojené státy).
Vydání Media4u Magazine, Praha, Media4u Magazine, 2010, 1214-9187.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Čtvrtletní plně recenzovaný časopis pro podporu vzdělávání
Kód RIV RIV/25619161:_____/10:00000002
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky cíle; komunikace; marketing; didaktika
Klíčová slova anglicky objectives; communications; marketing; didactic
Štítky Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu
Příznaky Recenzováno
Návaznosti WD-37-07-2, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 9. 11. 2010 22:31.
Anotace
Cíle marketingové komunikace v cestovním ruchu jsou dány spíše obchodními zájmy. Didaktické kognitivní cíle slouží k výuce většiny předmětů. Tento příspěvek se zabývá hypotézou, že stanovení cílů v rozumové (marketing) a kognitivní oblasti (didaktika) by mělo probíhat velmi podobným způsobem. V těchto souvislostech by pak bylo možné inovovat marketingové cíle v oblasti turistického ruchu.
Anotace anglicky
The objectives of marketing communication in tourism are primarily determined by business strategies and interests. Didactic cognitive objectives are set in the course of teaching a particular subject. This article focuses on the hypothesis that the determination of objectives in the rational (marketing) and cognitive (didactic) area should be executed in a way similar to that of marketing communication. In this context, it would then be possible to improve marketing objectives in the field of travel and tourism.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 17:15