MÁČE, Jan. TVORBA CEN NA HOTELOVÉM TRHU V PRAZE V KONTEXTU TVORBY STRATEGIÍ. Online. první. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2014, s. 155-162, 11 s. ISBN 978-80-87035-87-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název TVORBA CEN NA HOTELOVÉM TRHU V PRAZE V KONTEXTU TVORBY STRATEGIÍ
Název anglicky PRICING AT HOTEL MARKET IN PRAGUE IN THE CONTEXT OF MAKING STRATEGIES
Autoři MÁČE, Jan.
Vydání první. Jihlava, od s. 155-162, 11 s. 2014.
Nakladatel Vysoká škola polytechnická Jihlava
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87035-87-0
UT WoS 000346597400018
Klíčová slova česky hotelové služby, konkurence, segmentace trhu, tvorba cen
Klíčová slova anglicky competition, hotel services, market segmentation, pricing
Změnil Změnil: PhDr. Jan Máče, Ph.D., učo 4143. Změněno: 29. 4. 2015 14:53.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou mechanizmu tvorby cen na hotelovém trhu v Praze ve spojitosti s riziky tvorby strategií hotelových společností. Zabývá se analýzou konkurenčního prostředí a segmentací poptávky po hotelových službách a její vliv na tvorbu cen. Jedním ze základních problémů tvorby cen je způsob získávání informací o situaci na trhu, zejména o konkurenčních cenách. V příspěvku jsou dále analyzovány reakce pražských hotelů na změny poptávky v letech 2009-2012 a jejich dopad na konkurenční prostředí.
Anotace anglicky
The paper deals with the mechanism of price formation on the hotel market in Prague in connection with the risk of a strategy by the hotel. It deals with the analysis of the competitive environment and segmentation of demand for hotel services and its impact on pricing. One of the fundamental problems of pricing is a method of obtaining information about the market situation, especially on competitive prices. The paper also analyzed the reactions of selected hotels in Prague to changes in demand in 2009-2012 and their impact on the competitive environment
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 17:08