CHROMÝ, Jan. Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum, 2010, 128 s. Komunikace a média 1. ISBN 978-80-904415-2-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu
Název česky Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu
Název anglicky Communication and media for application in hotel management and tourism
Autoři CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Praha, 128 s. Komunikace a média 1, 2010.
Nakladatel Verbum
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/25619161:_____/10:00000008
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-904415-2-1
Klíčová slova česky komunikace; média; hotelnictví; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky communication; media; hotel management; tourism
Štítky komunikace
Příznaky Recenzováno
Návaznosti WD-37-07-2, projekt VaV.
Změnil Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 29. 11. 2010 08:24.
Anotace
Každé médium je tedy v prvé řadě základním prostředkem jakékoliv komunikace. Jednotlivé druhy a formy komunikace se od sebe liší nejen technologiemi (médii), které mohou využívat, tzn. prostředky, které používají, ale hlavně svými možnostmi, jak působit na adresáta předávaného sdělení. Nejen po stránce psychologické, sociologické, politické apod., ale také v závislosti na velikosti a vlastnostech cílové skupiny. Komunikace současně tvoří mimo jiné základ marketingových činností. To vše se v různých souvislostech a z různých příčin vyvíjí a zdokonaluje. Tato monografie přináší nejen přehled výše uvedeného, ale zabývá se některými dosud nepublikovanými, případně málo a nejednotně publikovanými souvislostmi několika oborů. Znalost zmíněných souvislostí může přinést nové pohledy a nová řešení některých důležitých praktických činností v oblasti marketingové komunikace v oborech hotelnictví a cestovního ruchu.
Anotace anglicky
This monograph introduces various perspectives on communication and media. It describes selected basic models of communication and outlines the potential of communication in relation to the development of individual types of media. The genesis of media is briefly tackled. The book emphasizes psychological, didactic and social aspects that have an impact upon the quality of communication when various media are used. This includes selected issues and new relations within the framework of marketing strategy communication, which is the primary aim of the book. The book covers a wide range of related topics and it may attract attention not only of specialists in hotel management and tourism but of specialists in other business areas and academic disciplines.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 02:18