2010
Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu
CHROMÝ, JanZákladní údaje
Originální název
Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu
Název česky
Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu
Název anglicky
Communication and media for application in hotel management and tourism
Autoři
CHROMÝ, Jan (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Praha, 128 s. Komunikace a média 1, 2010
Nakladatel
Verbum
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/25619161:_____/10:00000008
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-904415-2-1
Klíčová slova česky
komunikace; média; hotelnictví; cestovní ruch
Klíčová slova anglicky
communication; media; hotel management; tourism
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Návaznosti
WD-37-07-2, projekt VaV.
Změněno: 29. 11. 2010 08:24, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
V originále
Každé médium je tedy v prvé řadě základním prostředkem jakékoliv komunikace. Jednotlivé druhy a formy komunikace se od sebe liší nejen technologiemi (médii), které mohou využívat, tzn. prostředky, které používají, ale hlavně svými možnostmi, jak působit na adresáta předávaného sdělení. Nejen po stránce psychologické, sociologické, politické apod., ale také v závislosti na velikosti a vlastnostech cílové skupiny. Komunikace současně tvoří mimo jiné základ marketingových činností. To vše se v různých souvislostech a z různých příčin vyvíjí a zdokonaluje. Tato monografie přináší nejen přehled výše uvedeného, ale zabývá se některými dosud nepublikovanými, případně málo a nejednotně publikovanými souvislostmi několika oborů. Znalost zmíněných souvislostí může přinést nové pohledy a nová řešení některých důležitých praktických činností v oblasti marketingové komunikace v oborech hotelnictví a cestovního ruchu.
Anglicky
This monograph introduces various perspectives on communication and media. It describes selected basic models of communication and outlines the potential of communication in relation to the development of individual types of media. The genesis of media is briefly tackled. The book emphasizes psychological, didactic and social aspects that have an impact upon the quality of communication when various media are used. This includes selected issues and new relations within the framework of marketing strategy communication, which is the primary aim of the book. The book covers a wide range of related topics and it may attract attention not only of specialists in hotel management and tourism but of specialists in other business areas and academic disciplines.