C 2015

Možnosti hodnocení a studia webových stránek

CHROMÝ, Jan a Liubov RYASHKO

Základní údaje

Originální název

Možnosti hodnocení a studia webových stránek

Název česky

Možnosti hodnocení a studia webových stránek

Název anglicky

The possibilities evaluations and studies of websites

Autoři

CHROMÝ, Jan a Liubov RYASHKO

Vydání

1. vyd. Praha, Marketingová a mediální komunikace dnes: IV, od s. 9-26, 18 s. Komunikace a média, svazek 5, 2015

Nakladatel

Verbum Praha

Další údaje

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-87800-08-9

Klíčová slova česky

webové stránky, Lasswellův model, hodnocení, studium

Klíčová slova anglicky

websites, Lasswells model, evaluation, studies

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 25. 8. 2015 07:22, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Anotace

V originále

Tvorba a využívání webových stránek není pouze technickou záležitostí. Záleží zejména na jejich kvalitě z hlediska komunikace a kvality předávaných informací. Tato kapitola ukazuje, jak je možné využít znalosti komunikace pro přípravu a hodnocení webových stránek. V tomto směru poskytuje Lasswellův model velmi výhodnou strukturu znalostí. Je možné se zabývat odesílateli informací, tedy např. firmou vlastnící webové stránky, jejím zaměřením a cíli. Stejně tak je možné se zabývat charakteristikou příjemců sdělení webových stránek, např. cílovým segmentem trhu a jeho potřebami. Není vynechána ani příprava a hodnocení obousměrně předávaných informací. A v neposlední řadě je kladen důraz na účinek webových stránek a obousměrné komunikace jejich prostřednictvím.

Česky

Tvorba a využívání webových stránek není pouze technickou záležitostí. Záleží zejména na jejich kvalitě z hlediska komunikace a kvality předávaných informací. Tato kapitola ukazuje, jak je možné využít znalosti komunikace pro přípravu a hodnocení webových stránek. V tomto směru poskytuje Lasswellův model velmi výhodnou strukturu znalostí. Je možné se zabývat odesílateli informací, tedy např. firmou vlastnící webové stránky, jejím zaměřením a cíli. Stejně tak je možné se zabývat charakteristikou příjemců sdělení webových stránek, např. cílovým segmentem trhu a jeho potřebami. Není vynechána ani příprava a hodnocení obousměrně předávaných informací. A v neposlední řadě je kladen důraz na účinek webových stránek a obousměrné komunikace jejich prostřednictvím.