C 2015

Možnosti hodnocení a studia webových stránek

CHROMÝ, Jan and Liubov RYASHKO

Basic information

Original name

Možnosti hodnocení a studia webových stránek

Name in Czech

Možnosti hodnocení a studia webových stránek

Name (in English)

The possibilities evaluations and studies of websites

Authors

CHROMÝ, Jan and Liubov RYASHKO

Edition

1. vyd. Praha, Marketingová a mediální komunikace dnes: IV, p. 9-26, 18 pp. Komunikace a média, svazek 5, 2015

Publisher

Verbum Praha

Other information

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

ISBN

978-80-87800-08-9

Keywords (in Czech)

webové stránky, Lasswellův model, hodnocení, studium

Keywords in English

websites, Lasswells model, evaluation, studies

Tags

Reviewed
Změněno: 25/8/2015 07:22, Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.

Abstract

V originále

Tvorba a využívání webových stránek není pouze technickou záležitostí. Záleží zejména na jejich kvalitě z hlediska komunikace a kvality předávaných informací. Tato kapitola ukazuje, jak je možné využít znalosti komunikace pro přípravu a hodnocení webových stránek. V tomto směru poskytuje Lasswellův model velmi výhodnou strukturu znalostí. Je možné se zabývat odesílateli informací, tedy např. firmou vlastnící webové stránky, jejím zaměřením a cíli. Stejně tak je možné se zabývat charakteristikou příjemců sdělení webových stránek, např. cílovým segmentem trhu a jeho potřebami. Není vynechána ani příprava a hodnocení obousměrně předávaných informací. A v neposlední řadě je kladen důraz na účinek webových stránek a obousměrné komunikace jejich prostřednictvím.

In Czech

Tvorba a využívání webových stránek není pouze technickou záležitostí. Záleží zejména na jejich kvalitě z hlediska komunikace a kvality předávaných informací. Tato kapitola ukazuje, jak je možné využít znalosti komunikace pro přípravu a hodnocení webových stránek. V tomto směru poskytuje Lasswellův model velmi výhodnou strukturu znalostí. Je možné se zabývat odesílateli informací, tedy např. firmou vlastnící webové stránky, jejím zaměřením a cíli. Stejně tak je možné se zabývat charakteristikou příjemců sdělení webových stránek, např. cílovým segmentem trhu a jeho potřebami. Není vynechána ani příprava a hodnocení obousměrně předávaných informací. A v neposlední řadě je kladen důraz na účinek webových stránek a obousměrné komunikace jejich prostřednictvím.