VILDOVÁ, Eliška, David MARTINČÍK, Jan TLUČHOŘ a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies. E+M Ekonomie a Management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2015, XVIII, č. 1, s. 151 – 168. ISSN 1212-3609.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies.
Autoři VILDOVÁ, Eliška, David MARTINČÍK, Jan TLUČHOŘ a Dagmar JAKUBÍKOVÁ.
Vydání E+M Ekonomie a Management, Liberec, Technická univerzita v Liberci, 2015, 1212-3609.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky zákazník, léčebná péče, loajalita, spokojenost, lázeňská péče
Klíčová slova anglicky customer, health care, loyalty, satisfaction, spa care
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 15:36.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 00:59