CHALUPA, Štěpán. How Do Prague Hotels Use Social Networks. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o., 2017, s. 47-53. ISBN 978-80-87411-99-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název How Do Prague Hotels Use Social Networks
Autoři CHALUPA, Štěpán.
Vydání Praha, od s. 47-53, 2017.
Nakladatel Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-87411-99-5
Klíčová slova anglicky Social networks, hospitality industry, Facebook, marketing communication
Změnil Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 11. 6. 2018 08:25.
Anotace
Social networks plays crucial role in marketing communication and distribution of hotel products from both perspectives, hotel‘s and customer‘s. Several research papers were focused on the impact of social media content on customer’s decision making process and hotel productivity. The goal of this paper is to describe the way hotels in Prague use social networks as a part of their marketing communication and product distribution.
VytisknoutZobrazeno: 8. 9. 2024 03:18