D 2018

VÁNOČNÍ ČAS A AUTENTICITA: HODNOCENÍ VÁNOČNÍHO TRHU VE MĚSTĚ CHEB

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ

Základní údaje

Originální název

VÁNOČNÍ ČAS A AUTENTICITA: HODNOCENÍ VÁNOČNÍHO TRHU VE MĚSTĚ CHEB

Název anglicky

CHRISTMAS TIME AND AUTHENTICITY: EVALUATION OF CHRISTMAS MARKET IN THE TOWN OF CHEB

Autoři

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ

Vydání

Aktuální problémy cestovního ruchu„Autenticita v kontextu cestovního ruchu“. Recenzovaný sborník z mezinárodní konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018, od s. 151-160, 10 s. 2018

Nakladatel

Vysoká škola polytechnická Jihlava, v Jihlavě, 2018.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-80-88064-36-7

Klíčová slova česky

Autenticita. Cestovní ruch. Cheb. Turismus. Vánoce. Vánoční trhy.

Klíčová slova anglicky

Authenticity. Cheb. Christmas. Christmas market. Tourism.
Změněno: 14. 11. 2018 12:57, doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek porovnává hodnocení návštěvníků vánočních trhů mezi roky 2016 a 2017. Cílem průzkumu je zjistit vnímání autenticity a její dopady na návštěvníky vánočních trhů a vzájemně je porovnat. Data byla sbírána pomocí dotazování návštěvníků v průběhu konání Vánočních trhů ve městě Cheb. Součástí dotazníku jsou otázky pojící se k autenticitě trhů a vnímání trhů očima návštěvníků.

Anglicky

The paper compares the evaluation of visitors to the Christmas markets between 2016 and 2017. The aim of the survey is to find out the social and traditionaly cultural value of Christmas markets in both years under review and to compare each other. The data was collected by questioning visitors during the Christmas markets in Cheb. The questionnaire includes questions about the authenticity of markets and the perception of markets through the eyes of visitors.