MACHKOVÁ, Hana a Martin MACHEK. Mezinárodní marketing. 5. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2021, 208 s. ISBN 978-80-271-3006-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mezinárodní marketing
Název česky Mezinárodní marketing
Název anglicky International Marketing
Autoři MACHKOVÁ, Hana a Martin MACHEK.
Vydání 5. vyd. Praha, 208 s. 2021.
Nakladatel Grada Publishing, a.s.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-271-3006-1
Klíčová slova česky marketing, marketingový výzkum, mezinárodní trhy, značková strategie, výrobková politika, cenová politika, komunikace,
Klíčová slova anglicky marketing, marketing research, international markets, brand strategy, product policy, price policy, communication
Změnil Změnil: JUDr. Ing. Miroslav Okrouhlý, M.Sc., učo 4183. Změněno: 1. 7. 2022 22:28.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 13:14