ŠTĚDROŇ, Bohumír. Mezinárodní marketing. Praha: C.H.Beck, 2018, 320 s. ISBN 978-80-7400-441-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mezinárodní marketing
Název česky Mezinárodní marketing
Název anglicky International Marketing
Autoři ŠTĚDROŇ, Bohumír.
Vydání Praha, 320 s. 2018.
Nakladatel C.H.Beck
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-7400-441-4
Klíčová slova česky marketing, mezinárodní marketing, zahraniční obchod, mezinárodní obchod, vývoz, dovoz
Klíčová slova anglicky Marketing, International Marketing, Foreign Trade, International Trade, Export, Import
Změnil Změnil: JUDr. Ing. Miroslav Okrouhlý, M.Sc., učo 4183. Změněno: 9. 9. 2022 18:32.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 20:04